Don’t give up!

Nie poddaję się. Nigdy. Dziś zrezygnowałam z pracy, ponieważ musiałabym dla niej wszystko poświęcić… Rodzinę, czas, chłopaka, pasje. To nie dla mnie. Dzięki. Ale szukam już czegoś nowego. Pozytywne nastawienie obowiązkowo. 🙂

Z Dni Dobczyc niestety nie będzie relacji, bo wyszło jak wyszło i po prostu dobrze się bawiłam. Nie było czasu na zdjęcia i tego typu rzeczy. Poza tym Cleo z Donatanem dali ciała, 40 minut występu i ponad godzinne spóźnienie… Aha. I oni nazywają się profesjonalistami…

Za to mam dla Was dawkę zdjęć ze spontanicznej sesji, na której byłam w piątek. Niestety nie miałam wtedy czasu na wybór outfitu. Dziś bardziej się postaram. Przed obiektywem będę „występować” późnym wieczorem, więc trzymajcie kciuki by coś z tego wyszło 😉

fot. Aleksandra Baran

 DSC_0049DSC_0015DSC_0023DSC_0042DSC_0046kamizelka – Vila / top – Atmosphere / rurki – Tally Weijl / trampki – Smiths / okulary – allegro

+ Zapraszam na spot z przejazdem do Jawornika: szczegóły tutaj!

2 responses to “Don’t give up!

  1. Też tak uważam. Nie powinniśmy się poddawać! Życie nie jest usłane różami i musimy do tego przywyknąć ^^ Życzę powodzenia! Obyś znalazła lepszą pracę.
    thekisho.blogspot.com

    Lubię to

  2. Póki jesteśmy młodzi powinniśmy korzystać ze swobody wyboru pracy. Zmieniać ją swobodnie dopóki nie okaże się idealna 🙂 Ja też tak robię!
    Na moim blogu rady: jak robić portrety. Zapraszam do komentowania! 🙂

    Lubię to

Skomentuj

