JAY ALVARREZ I ALEXIS REN – best style of life.

Na początku nie wiedziałam o co się rozchodzi. Gdzieś ktoś polubił zdjęcie Alexis, no i wyświetliło mi się na facebooku, ale nie zwróciłam na nie uwagi. Do czasu, gdy u Jessici nie trafiłam na ten wpis, który wszystko mi wyjaśnił. Od tamtego czasu sama oszalałam na punkcie tej pary. Myślę, że wpis JM wszystko Wam przedstawi jak trzeba, więc daruje sobie pisanie, kim oni są etc… Jakby tego było mało, to polecam zobaczyć:

Gdyby jednak nie chciało się Wam odpalać linku do wpisu Jessi, to w skrócie powiem tak: para zdobyła fejm dzięki powyższemu filmikowi. W sumie nie ma co się dziwić. Idealne uczucie między nimi oraz bogate podróże czy dawki adrenaliny… kto by tak nie chciał, nie? Oczywiście pomijam fakt, iż Alexis jest modelką. To przecież wcale nie przyciąga ludzi, a skąd 😀

tumblr_nq7yfavplJ1qlzcbho1_500

tumblr_nnoq8veGWK1qlzcbho1_500

tumblr_nnk9fbaASn1s2j0zlo1_500

tumblr_np2y0dMh4A1qlzcbho1_500

tumblr_ndm0a5sYqs1qlzcbho1_500

tumblr_nhydvjFWGC1qlzcbho1_500

tumblr_ngfhwmpaHY1qlzcbho1_500

tumblr_nnr5w7ExVd1qlzcbho1_500

tumblr_nnpkod9bbN1qlzcbho1_500

tumblr_ni99qhauEA1qlzcbho1_500

tumblr_npgayubg4c1qlzcbho1_500

Ja dzięki stronie Jaya, z której pochodzą te wszystkie piękne zdjęcia (polecam wejść w link i zobaczyć resztę!) dostałam natchnienia i poprzewracałam do góry nogami mojego starego tumblra – zapraszam do obserwacji. Tak naprawdę, stara/nowa strona ruszy dopiero za jakiś czas, so stay tuned.

One response to “JAY ALVARREZ I ALEXIS REN – best style of life.

  1. Pingback: Zmiany są dobre… | easyfreaky·

Skomentuj

