Vote for Tom Swoon : TOP 100 DJs

Kto mnie zna trochę bardziej, wie, iż moim ulubionym producentem muzycznym jest Tom Swoon. Miłość ta została zapieczętowana po powstaniu utworu „Ahead of us” i trwa do dziś. Z takiego uczucia się nie rezygnuje. 

Zanim przejdę do sedna sprawy przybliżę Wam trochę postać Toma. Naprawdę nazywa się Dorian Tomasiak, i tak, jest Polakiem. Konkretnie pochodzi z mojego ukochanego zachodniopomorskiego. Niesamowicie uzdolniony młody człowiek (rocznik ’93 – zaledwie dwa lata starszy ode mnie), doceniony m. in. przez Tiesto czy Nicky Romero. Grał na wielkich wydarzeniach muzycznych jak Surise czy Tomorrowland.

tło

Przechodząc do tematu, jak co roku DJ Magazine organizuje głosowanie TOP 100 DJs. Jakby ktoś nie wiedział – jest to najbardziej prestiżowy ranking dj-ów na świecie. Co rok producenci muzyki klubowej robią niezły spam w social mediach (głównie na swoich fanpage’ach na fb) z prośbą o głosy.

Nie mogłam ulec magii poniższego filmiku, niesamowitej muzyki tworzonej przez Doriana oraz tego, że przecież jestem z Polski (odezwała się we mnie patriotyczna dusza – no tak).

Polecam oglądnąć powyższe promo (mogliście widzieć urywek u mnie na „mystory” na snapchacie, gdzie zachęcałam do głosowania) oraz oddać głos na Toma Swoona, bądźmy Polakami! 🙂

Make your vote count, vote Tom Swoon:

bit.ly/votetomswoon

Chciałabym pomóc mu spełnić to marzenie, tak jak jego muzyka dodaje mi sił na co dzień 😉

11542073_734361683352329_2932981453793318057_n

MOJE TOP 3 UTWORY TOMA SWOONA:

1. Savior

2. Synchronize

3. Wait

+ Jutro odbywa się drugi spot 13M, na którym niestety mnie nie będzie, aczkolwiek zachęcam ciepło do udziału (jak zawsze 😉 ). Szczegóły na wydarzeniu.

Skomentuj

