top 10 songs for summer 2015

Każdego lata zawsze wychodzi na światło dzienne wiele znakomitych produkcji muzycznych. Oczywiście tego roku nie mogło być inaczej…

Nie wiem jak wy, ale ja już kilka perełek wyhaczyłam na początku moich wakacji, czyli w maju. Z niektórymi mam naprawdę miłe wspomnienia. Wszystkie piosenki są mega pozytywne; komercyjne, ale z klubową nutą (ja to ja, nie da się zapomnieć). Pewnie większość znacie, jakby nie to zapraszam do zapoznania się z nimi. Może akurat przypadną Wam do gustu:

Idealnie się ich słucha nad wodą przy piwie, sprawdzony sposób, wierzcie mi. 😉

I pamiętajcie:

You’ll leave this world behind,
So live a life you will remember.

Skomentuj

